Czym zajmuje się agencja SEO/SEM

Czym zajmuje się agencja SEO/SEM

Jak sama nazwa wskazuje agencja SEO/SEM zajmuje się kompleksowym marketingiem internetowym. Rozbudowany marketing to szereg działań mających na celu w jak najkrótszym czasie poprawić sprzedaż na stronie docelowej. SEO a SEM to dwa różnorodne światy, to pierwsze czyli optymalizacja stron wraz z jej pozycjonowaniem cechuje się na:

Optymalizacja strony

  • poprawa kodu strony
  • poprawa treści na stronie
  • poprawa menu i nawigacji strony
  • poprawa linkowania wewnętrznego
  • poprawa UX strony
  • poprawa adresów Url
  • dopracowanie tytułów towarów
  • optymalizacja treści

To tylko kilka z podstawowych elementów optymalizacji strony, które zmienia agencja SEO z Gdańska. Prawidłowa konstrukcja i budowa nowych artykułów odgrywa bardzo dużą rolę dla widoczności strony w wyszukiwarkach oraz dodatkowo dla samego użytkownika.

Układ i zestaw barw strony również odgrywają potężne znaczenie w kwestii sprzedażowej. O ile klient wejdzie na stronę a wszystko będzie nie poukładane tak jak się należy, a w znaczącej liczbie przypadków wszystko jest rozpraszające na stronie i nie umożliwia się skupić na produkcie, to mamy nikłe szanse na to że dokona zakupu.

Link bulding

To kolejny etap zwiększający widoczność i dający stronie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. To bardzo niełatwy etap, gdyż należy do niego podejść bardzo ostrożnie, nie narażając strony klienta na ewentualne kary od wyszukiwarek. Link bulding jest bardzo czasochłonny i w wielu przypadkach bardzo drogi, wyjątkowo przy artykułach sponsorowanych albo samego zakupu linku na stronie tematycznej.

Należy wziąść pod uwagę, że nie w każdej chwili jest sposobność zakupu linku na stronie tematycznej, w tym celu w zależności od branży budowane są specjalne zaplecza, czyli strony o tej samej tematyce z wyczerpującymi informacjami o branży albo produkcie. Takie strony posiadają duży wpływ i pozwalają również zwiększyć sprzedaż, niemniej jednak uzależnione jest to wszystko od jej prawidłowej konstrukcji i długich, fachowych artykułów.

  • Najczęściej popełniane niedociągnięcia przy prowadzeniu kampanii link buldingu:
  • zakładanie łączy zwrotnych na wortalach niskiej jakości
  • zakładanie łączy zwrotnych na serwisach nie tematycznych
  • zakładanie masowych linków zwrotnych
  • brak zróżnicowania linków

Unikalny Content

To sprawa pierwszo rzędna, mająca największy wpływ dla wyszukiwarek. Unikatowe treści to podstawa, niemniej jednak mowa tu o treściach wysokiej jakości albo o sprzedażowych, czyli takich które wykreują w umyśle nabywcy chęć pożądania naszego produktu. Content możemy zamówić w Internecie dla naszej strony lub towarów, ceny nie są małe, ale warto jest zainwestować jeżeli już chcemy odnotować większą sprzedaż.

Układ graficzny

To kolejna ważna kwestia która ma wpływ na ilość odrzuceń i potencjalny zakup towaru albo usługi przez internautę. Wiele jest stron słabo estetycznych albo w kolorystyce która dosłownie odrzuca potencjalnego nabywcy. łatwość i układ oraz zestaw kolorów to najistotniejsze czynniki startowe, a później już wyłącznie treść której misją jest sprzedać.

Czym się różni SEO od SEM?

SEO to działania głównie optymalizacji strony pod wieloma czynnikami, takich czynników jest kilka, w współzależności od jakości strony może być do poprawy więcej niż sto. Jednak SEM to funkcjonowania marketingowe, mające na celu zwiększenie widoczności strony , a oprócz tego sprzedaży, najczęściej przez;

  • banery reklamowe
  • e-mail marketing
  • marketing szeptany
  • publikacje sponsorowane
  • reklamy Google ads i Facebook ads
  • strony lądowe i więcej.

Nasza firma oferuje pełny zakres marketingu internetowego, dzięki czemu możemy zwiększyć sprzedaż na stronie klienta w bardzo krótkim czasie. Wszystko uzależnione jest od budżetu i akcji jaką klient chce stworzyć, jeśli klient preferuje zwiększyć sprzedaż o np 400 tys PLN, to tym samym koszt inwestycji będzie dużo droższy niż dla działań zwiększenia sprzedaży o 100 tys PLN.

Wykonujemy unikalne strategie reklamowe rozłożone w czasie, przy akcjach promocyjnych produktu szkolimy najpierw nieświadomych odbiorców a dopiero w przyszłości dokonujemy szeregu działań wpływowych, decydujących do zakupów.

Zapraszamy wszystkie firmy do współpracy.

Dodaj komentarz